ROTARY CLUB DEINZE - WIJNVERKOOP VOOR HET GOEDE DOEL

Logo [ Log In ]

Rotary Club Deinze / Wijn Bestellen - FAQ

Wordt mijn bestelling bevestigd?

De bestelling is pas finaal als de melding 'je bestelling is bevestigd' op het scherm verschijnt. Bij twijfel stuur een mail naar  wijn@rotaryclubdeinze.be en we kijken na of alles in orde is. Als je e-mailadres correct werd ingevuld ontvang je ook nog eens een bevestiging per e-mail.

Wanneer kan de wijn worden afgehaald?

De bestelde wijn kan worden afgehaald op zaterdag 2 december van 9u tot 13u bij Aluvision nv, Clemence Dosschestraat 44, 9800 Deinze.

Kan ik een factuur krijgen?

Een nota kan worden opgemaakt als je dat bij de bestelling vraagt (vul gewoon een facturatieadres in!). Dit is geen officiële factuur, onze club is niet BTW plichtig.

Zal de wijn lekker zijn?

We hebben met de club alle wijnen voorgeproefd en we kunnen je verzekeren dat de kwaliteit en de smaak van de geselecteerde wijnen erg goed is.

Rotary Deinze ▪ ©2015-2021. ▪ v3.8b ▪ Vragen? info@rotaryclubdeinze.be